Friday 23 January 2009

R&R PAGOH MUAR

Mungkin sapa-sapa penah pergi tempat R&R Pagoh muar ni. Apa yang kita dapat peratikan suasananya dah berubah. Lawa la telah di upgared. Aku juga dapat ambik gambar la cikit utuk sekadar tontonan sahaja. Gambar ni di ambik wak tu malam. Maklumla la singah masa balik dari KL.




Lanskap ni diambik dibahagian tandas, adala suasana santai .






Ni gambar surau dia, kebanyakan yang aku tengok kat R&R surau semuanya dah open air, lebih rasa suasana bebas tidak didalam satu bilik yang sesak. Salah satu yng aku lihat surau macam ni ada kat R&R tapah. rasa best buat ibadah oooooo...





Ni gambar tempat makan dia, dari apa yang aku lihat dia orang buat mungkin ikut konsep cafe lebih relek takla kata orang tu cukup ada kursi dan meja. Pada aku makannya biasa ajala maklumla masa tu dah lapar bedal ajala.

No comments:

Post a Comment